Πέμπτη, 23 Νοεμβρίου 2017

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στο Boussias Conferences και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

Πέμπτη, 23 Φεβρουαρίου 2017 Συνεδριακό Κέντρο Δαΐς

Πόσο αποτελεσματικό είναι το Facebook για τα luxury brands;

Marketing Week Online | 14 Φεβρουαρίου 2017 | 17:47 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: News,Social Media,Συνέδρια

Τα Social Media αποτελούν πολύτιμο σύμμαχο για τα brands και η επιρροή τους εκτείνεται σε κάθε στάδιο της καταναλωτικής διαδρομής.

Πόσο αποτελεσματικά είναι, όμως, άραγε τα Social Media στην περίπτωση των luxury brands; Στην παρουσίασή της με τίτλο «Can Facebook launch luxury cars?», η Jeanette Okwu, Global Digital & Social Business Director της Spark44, θα αναλύσει πώς οι Jaguar και Land Rover επενδύουν στο Facebook, στο πλαίσιο μίας ευρύτερης integrated στρατηγικής, για να ενδυναμώσουν τη σχέση τους με τους fans, να επηρεάσουν τις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών και να αυξήσουν το ROI των ενεργειών τους.

Παράλληλα, έχοντας μεγάλη εξειδίκευση στα luxury brands και γνωρίζοντας τις προκλήσεις που αυτά αντιμετωπίζουν, θα μοιραστεί έναν πρακτικό οδηγό χρήσης για να βοηθήσει τα brands να αξιοποιήσουν στρατηγικά το Facebook. Το AllThingsFacebook’17 (www.allthingsfacebook.gr) θα πραγματοποιηθεί στις 23 Φεβρουαρίου, στο συνεδριακό κέντρο Δαΐς, σε συνεργασία με τη ThinkDigital και θα υποδεχτεί επί σκηνής περισσότερους από 10 διακεκριμένους ομιλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό, οι οποίοι θα μοιραστούν insights, best practices και εφαρμόσιμα tips.