Δευτέρα, 25 Σεπτεμβρίου 2017

Είσοδος Χρήστη

Πέμπτη, 23 Φεβρουαρίου 2017 Συνεδριακό Κέντρο Δαΐς

Ομιλητές

Διεθνείς ομιλητές

Polle de Maagt Κορυφαία brands, όπως οι KLM, Starbucks, IKEA & Heineken, συμβουλεύονται τον Polle σε θέματα Digital Innovation και σε ό,τι αφορά τη Social Media στρατηγική τους. Καταξιωμένος ομιλητής ο ίδιος, πάντοτε επιδιώκει μέσα από τις παρουσιάσεις του να εκπαιδεύει τα brands "to be less about ads and more about acts."
Lukas Maixner Ως Συνιδρυτής της Socialbakers, ο Lukas γνωρίζει πολύ καλά τι πρέπει να κάνουν τα brands για να αξιοποιήσουν τα Social Media και να αναπτύξουν μια κερδοφόρα στρατηγική που θα οδηγήσει σε εντυπωσιακά αποτελέσματα.
Jeanette Okwu Η Jeanette ασκεί καθήκοντα Global Business Director Digital & Social στην Spark44, ένα καινοτόμο διαφημιστικό agency το οποίο εξειδικεύεται στα luxury brands και την αγορά της αυτοκινητοβιομηχανίας. Στόχος της είναι να αναπτύσσει στρατηγικές που προσφέρουν αξία στον καταναλωτή και τον ανταμείβουν για το χρόνο του. Να δημιουργεί εμπειρίες, τις οποίες ο κόσμος δεν αποφεύγει αλλά αντιθέτως ανυπομονεί να ζήσει.
Katarzyna Paliwoda Με πολυετή παρουσία στην Procter & Gamble, η Katarzyna ξεχώρισε ως Brand Manager της Gilette στην Κεντρική Ευρώπη, ενώ συνολικά χειρίστηκε περισσότερα από 15 brands σε 9 αγορές. Πλέον, ως Partner CEE στο Facebook, η Katarzyna εστιάζει στο Retail & το FMCG, καλύπτοντας τις στρατηγικές ανάγκες των brands σε 28 χωρές.
Tim Pritchard Ως Head of Social Media του “Global Media Agency of the year”, σύμφωνα με το The Gunn Report, ο Tim εποπτεύει τους λογαριασμούς πελατών όπως οι John Lewis, Renault & Starbucks. Παράλληλα, συμβάλλει ως σύμβουλος του IAB UK στην εκπαίδευση της αγοράς γύρω από το Content & το Native.
Δανάη Δάσκα H Δανάη Δάσκα είναι Creative Director στην jnl+ και συχνά δουλειά της είναι να γράφει διαλόγους για υδάτινα πλάσματα, μαντινάδες για παγωτά και να βρίσκει τρόπους να μπουν κούνιες σε στάσεις λεωφορείων!
Κώστας Καμπάκης Από τη θέση του Performance Marketing Coordinator στη ForestView, ο Κώστας συντονίζει τον στρατηγικό σχεδιασμό, την υλοποίηση και την βελτιστοποίηση καμπανιών για τους πελάτες της εταιρίας σε περισσότερες από 25 χώρες.
Λίνα Κυριακού Ως Head of Agency Sales στη ThinkDigital, πιστεύει ότι πλέον οι επαγγελματίες της επικοινωνίας έχουν τη μοναδική ευκαιρία να διαμορφώνουν brand strategies με πολυπρισματική οπτική, χωρίς να παραμένουν σε παγιωμένα στεγανά που τελικά αναχαιτίζουν την εξέλιξη των πελατών τους.
Άρτεμις Λαμπρινίδη

H Άρτεμις είναι Head of antenna.gr & netwix και παράλληλα Head of Digital Marketing για τα digital assets του Antenna Group.

Πάνος Μπάσιος Ο Πάνος Μπάσιος είναι υπεύθυνος του τμήματος performance marketing, digital media και analytics του ΟΠΑΠ, έχοντας πολυετή εμπειρία άνω των 20 ετών στους τομείς της τεχνολογίας, της διοίκησης επιχειρήσεων, καθώς και της επιχειρηματικότητας.
Λευτέρης Μούτης Ο Λευτέρης είναι ο Chief Editor του Eurohoops.net, του μεγαλύτερου website για το ευρωπαϊκό μπάσκετ & Official Global Media Partner της Ευρωλίγκας.
Θανάσης Παρασκευόπουλος Στέλεχος με περισσότερα από 10 χρόνια εμπειρίας στο Digital, ο Θανάσης Παρασκευόπουλος άρχισε την καριέρα του από το account management μικρομεσαίων επιχειρήσεων.
Μιχάλης Παρεδράκος Ο Μιχάλης είναι Strategic Planner με θητεία σε agencies όπως η Ogilvy & Mather και η Lowe And Partners. Είναι πλέον Managing Director στην avakon+, ένα από τα γνωστότερα ελληνικά Digital Agencies.
Πάολα Πεσσάρη Στέλεχος με βαθειά γνώση σε θέματα e-Commerce και νέες τεχνολογίες, ασκεί τα τελευταία 8 χρόνια καθήκοντα CRM & Digital Marketing Manager στην Praktiker Hellas, όπου είναι υπεύθυνη για την ανάπτυξη και την εφαρμογή της στρατηγικής Omnichannel / E-commerce.
Αλμπίνα Τζιντόλη Η Αλμπίνα εργάζεται στο brands4all.com.gr ως Digital Marketing Performance Manager, με ευθύνες τη διαχείριση των online καμπανιών σε Facebook & Adwords, το συντονισμό του δικτύου affiliate & aggregators, τη διαχείριση της εταιρικής παρουσίας στα Social Media και την υλοποίηση της στρατηγικής SEO.
Κίμων Φραγκάκης Ο Κίμων Φραγκάκης είναι εκδότης του Andro.gr, ενός ηλεκτρονικού περιοδικού άποψης, στυλ και ποιότητας ζωής για το σκεπτόμενο άνδρα της νέας εποχής.