Δευτέρα, 25 Σεπτεμβρίου 2017

Πέμπτη, 23 Φεβρουαρίου 2017 Συνεδριακό Κέντρο Δαΐς

Lukas Maixner

Co-Founder & former Executive, Socialbakers

Lukas Maixner
Lukas Maixner

Ο Lukas είναι ένας από τους Ιδρυτές της Socialbakers, εταιρείας ανάλυσης κοινωνικών δικτύων, η πλατφόρμα της οποίας γρήγορα εξελίχτηκε σε απόλυτο εργαλείο μέτρησης και βελτιστοποίησης για περισσότερους από 2.500 πελάτες παγκοσμίως.

Έχοντας συνεργαστεί, λοιπόν, στενά με κορυφαίες εταιρείες από κάθε κλάδο και γεωγραφική περιοχή, ο ίδιος γνωρίζει πολύ καλά τι πρέπει να κάνουν τα brands για να αξιοποιήσουν τα Social Media και να αναπτύξουν μια κερδοφόρα στρατηγική που θα οδηγήσει σε εντυπωσιακά αποτελέσματα.

Ο Lukas έχει πάθος με την αεροπλοΐα, απολαμβάνει το καλό φαγητό, αγαπά τα ταξίδια, και θα συμμετάσχει στην ενότητα “ AllThingsStrategy – How to best Integrate Facebook into your overall Marketing Strategy”.

Σύνοψη Παρουσίασης
"Showing your boss social matters"

Πώς μπορείτε να αποδείξετε στο αφεντικό σας ότι τα Social Media φέρνουν αποτελέσματα; Ο Lukas έχει την απάντηση! Αρχικά θα παρουσιάσει το "Social Media Health Index", ένα εργαλείο μέτρησης το οποίο ανέπτυξε η Socialbakers σε συνεργασία με τη Lenovo. Στόχος τους ήταν ένα metric που θα επιτρέπει στα διευθυντικά στελέχη να κατανοήσουν γρήγορα και εύκολα την αποτελεσματικότητα των Social Media, ενώ παράλληλα θα διευκολύνει το έργο των Social Media practitioners που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή.

Εν συνεχεία, στο δεύτερο μέρος της ομιλίας του, ο Lukas θα εστιάσει στο case study της SAB Miller, μίας από τις μεγαλύτερες ζυθοποιίες παγκοσμίως, εξηγώντας πώς η σωστή ανάλυση των Social Media data τροφοδοτεί τους πωλητές της εταιρείας με τα κατάλληλα insights και οδηγεί σε αυξημένες πωλήσεις.

Διεθνείς ομιλητές

Polle de Maagt Κορυφαία brands, όπως οι KLM, Starbucks, IKEA & Heineken, συμβουλεύονται τον Polle σε θέματα Digital Innovation και σε ό,τι αφορά τη Social Media στρατηγική τους. Καταξιωμένος ομιλητής ο ίδιος, πάντοτε επιδιώκει μέσα από τις παρουσιάσεις του να εκπαιδεύει τα brands "to be less about ads and more about acts."
Lukas Maixner Ως Συνιδρυτής της Socialbakers, ο Lukas γνωρίζει πολύ καλά τι πρέπει να κάνουν τα brands για να αξιοποιήσουν τα Social Media και να αναπτύξουν μια κερδοφόρα στρατηγική που θα οδηγήσει σε εντυπωσιακά αποτελέσματα.
Jeanette Okwu Η Jeanette ασκεί καθήκοντα Global Business Director Digital & Social στην Spark44, ένα καινοτόμο διαφημιστικό agency το οποίο εξειδικεύεται στα luxury brands και την αγορά της αυτοκινητοβιομηχανίας. Στόχος της είναι να αναπτύσσει στρατηγικές που προσφέρουν αξία στον καταναλωτή και τον ανταμείβουν για το χρόνο του. Να δημιουργεί εμπειρίες, τις οποίες ο κόσμος δεν αποφεύγει αλλά αντιθέτως ανυπομονεί να ζήσει.
Katarzyna Paliwoda Με πολυετή παρουσία στην Procter & Gamble, η Katarzyna ξεχώρισε ως Brand Manager της Gilette στην Κεντρική Ευρώπη, ενώ συνολικά χειρίστηκε περισσότερα από 15 brands σε 9 αγορές. Πλέον, ως Partner CEE στο Facebook, η Katarzyna εστιάζει στο Retail & το FMCG, καλύπτοντας τις στρατηγικές ανάγκες των brands σε 28 χωρές.
Tim Pritchard Ως Head of Social Media του “Global Media Agency of the year”, σύμφωνα με το The Gunn Report, ο Tim εποπτεύει τους λογαριασμούς πελατών όπως οι John Lewis, Renault & Starbucks. Παράλληλα, συμβάλλει ως σύμβουλος του IAB UK στην εκπαίδευση της αγοράς γύρω από το Content & το Native.