Πέμπτη, 23 Νοεμβρίου 2017

Πέμπτη, 23 Φεβρουαρίου 2017 Συνεδριακό Κέντρο Δαΐς

Λίνα Κυριακού

Head of Agency Sales, ThinkDigital

Λίνα Κυριακού
Λίνα Κυριακού

Με περισσότερα από 16 χρόνια στο χώρο της επικοινωνίας σε εταιρίες όπως η Leo Burnett, η JWT , η Rascal, η Wedia κ.ά., η Λίνα έχει συμμετάσχει και οδηγήσει integrated ομάδες που εκτείνονταν σε όλο το φάσμα από το ATL ως το Digital. Ως Head of Agency Sales στη ThinkDigital, πιστεύει ότι πλέον οι επαγγελματίες της επικοινωνίας έχουν τη μοναδική ευκαιρία να διαμορφώνουν brand strategies με πολυπρισματική οπτική, χωρίς να παραμένουν σε παγιωμένα στεγανά που τελικά αναχαιτίζουν την εξέλιξη των πελατών τους.

Στον ελεύθερο χρόνο της συνομιλεί πάνω στο ανεξάντλητο θέμα της Στρατηγικής με φοιτητές του AD&PR Lab του Παντείου Πανεπιστημίου και άλλων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Στο All Things Facebook θα συζητήσει με κορυφαίους publishers την προσέγγισή τους όσον αφορά τη χρήση του Facebook για την προβολή του περιεχομένου τους.

Διεθνείς ομιλητές

Polle de Maagt Κορυφαία brands, όπως οι KLM, Starbucks, IKEA & Heineken, συμβουλεύονται τον Polle σε θέματα Digital Innovation και σε ό,τι αφορά τη Social Media στρατηγική τους. Καταξιωμένος ομιλητής ο ίδιος, πάντοτε επιδιώκει μέσα από τις παρουσιάσεις του να εκπαιδεύει τα brands "to be less about ads and more about acts."
Lukas Maixner Ως Συνιδρυτής της Socialbakers, ο Lukas γνωρίζει πολύ καλά τι πρέπει να κάνουν τα brands για να αξιοποιήσουν τα Social Media και να αναπτύξουν μια κερδοφόρα στρατηγική που θα οδηγήσει σε εντυπωσιακά αποτελέσματα.
Jeanette Okwu Η Jeanette ασκεί καθήκοντα Global Business Director Digital & Social στην Spark44, ένα καινοτόμο διαφημιστικό agency το οποίο εξειδικεύεται στα luxury brands και την αγορά της αυτοκινητοβιομηχανίας. Στόχος της είναι να αναπτύσσει στρατηγικές που προσφέρουν αξία στον καταναλωτή και τον ανταμείβουν για το χρόνο του. Να δημιουργεί εμπειρίες, τις οποίες ο κόσμος δεν αποφεύγει αλλά αντιθέτως ανυπομονεί να ζήσει.
Katarzyna Paliwoda Με πολυετή παρουσία στην Procter & Gamble, η Katarzyna ξεχώρισε ως Brand Manager της Gilette στην Κεντρική Ευρώπη, ενώ συνολικά χειρίστηκε περισσότερα από 15 brands σε 9 αγορές. Πλέον, ως Partner CEE στο Facebook, η Katarzyna εστιάζει στο Retail & το FMCG, καλύπτοντας τις στρατηγικές ανάγκες των brands σε 28 χωρές.
Tim Pritchard Ως Head of Social Media του “Global Media Agency of the year”, σύμφωνα με το The Gunn Report, ο Tim εποπτεύει τους λογαριασμούς πελατών όπως οι John Lewis, Renault & Starbucks. Παράλληλα, συμβάλλει ως σύμβουλος του IAB UK στην εκπαίδευση της αγοράς γύρω από το Content & το Native.