Παρασκευή, 21 Ιουλίου 2017

Πέμπτη, 23 Φεβρουαρίου 2017 Συνεδριακό Κέντρο Δαΐς

To πρόγραμμα του συνεδρίου

Πέμπτη, 23 Φεβρουαρίου 2017

09:00 - 09:30

Προσέλευση - εγγραφές

09.30 - 09.45

Χαιρετισμοί - Εισαγωγή στο Συνέδριο

09:45 - 11:15 Session 1: AllThingsContent - From Live Streaming, 360 Videos and VR to Instagram Stories, Chatbots & beyond

"Building meaningful connections at every stage of the consumer journey"

Katarzyna Paliwoda, Partner CEE, Facebook

"Cutting edge content on Facebook and Instagram"

Tim Pritchard, Head of Social Media, Manning Gottlieb OMD

Q&A

Η Katarzyna & ο Tim συζητούν και απαντούν σε ερωτήσεις του κοινού

11:15 - 11:45

Break for Coffee & one2one Networking Sessions

11:45 - 13:00 Session 2: AllThingsInspiration - Learnings, Debates & Case Studies from the Greek market

"The Frulite 360 Case Study"

Δανάη Δάσκα, Creative Director jnl+

"A Recipe for Segmentation."

Κώστας Καμπάκης, Performance Marketing Coordinator, ForestView

Q&A

Η Δανάη & o Κώστας συζητούν με το κοινό και απαντούν σε ερωτήσεις

Panel Discussion

"Facebook for Publishers: A friend or still a foe?"

Συμμετέχουν οι:

  • Άρτεμις Λαμπρινίδη, Head of antenna.gr & netwix
  • Λευτέρης Μούτης, Chief Editor, Eurohoops
  • Κίμων Φραγκάκης, Εκδότης Andro.gr & Διοργανωτής του Ladies Run

Συντονίζει η Λίνα Κυριακού, Head of Agency Sales, ThinkDigital

13:00 - 14:00

Break for Lunch & one2one Networking Sessions

14:00 - 15:45 Session 3: AllThingsStrategy - How to best Integrate Facebook into your overall Marketing Strategy

"Like us on Facebook! Does your FB content build your brand?"

Μιχάλης Παρεδράκος, Managing Director avakon+

"Implementing marketing in your overall Facebook strategy"

Polle de Maagt, Senior Digital Marketing Strategist & Consultant

"Can Facebook launch luxury cars?"

Jeanette Okwu, Global Business Director Digital & Social, Spark44

Q&A

Ο Μιχάλης, ο Polle & η Jeanette συζητούν με το κοινό και απαντούν σε ερωτήσεις

15:45 - 16:15

Break for Coffee & one2one Networking Sessions

16:15 - 18:00 Session 4: AllThingsCommerce - Best Practices & the latest Updates in Social Commerce & Performance Marketing

"Showing your boss social matters"

Lukas Maixner, Co-Founder & former Executive, Socialbakers

"Driving real business impact across the marketing funnel"

Katarzyna Paliwoda, Partner CEE, Facebook

"Top Performance Marketing tips in 6 min"

E-Commerce specialists μοιράζονται δοκιμασμένα performance tips για αυξημένη αποτελεσματικότητα στο Facebook.
Παρουσιάζουν οι:

  • Πάνος Μπάσιος, Head of Performance Marketing, Digital Media and Digital Analytics, ΟΠΑΠ Α.Ε.
  • Θανάσης Παρασκευόπουλος, Marketing Director, Celestino
  • Πάολα Πεσσάρη, CRM & Digital Marketing Manager, Praktiker Hellas
  • Αλμπίνα Τζιντόλη, Digital Marketing Performance Manager, Brands4all
18:00

Λήξη Συνεδρίου