Παρασκευή, 21 Ιουλίου 2017

Είσοδος Χρήστη

Πέμπτη, 23 Φεβρουαρίου 2017 Συνεδριακό Κέντρο Δαΐς

_AllThingsFacebook '17

Το AllThingsFacebook, το μοναδικό ελληνικό συνέδριο το οποίο εδώ και 6 χρόνια εκπαιδεύει γύρω από τις τελευταίες εξελίξεις στο Facebook Marketing, επιστρέφει την Πέμπτη, 23 Φεβρουαρίου, με στόχο να αποτελέσει σημείο αναφοράς και έμπνευσης για κάθε στέλεχος και εταιρεία που δραστηριοποιείται στα Social Media.

Δίνοντας έμφαση στο «πώς» και στις πρακτικές συμβουλές, οι 10+ ομιλητές του συνεδρίου θα μοιραστούν insights, best practices & εφαρμόσιμα tips ώστε να μας βοηθήσουν να αξιοποιήσουμε στο έπακρο κάθε καινούργιο εργαλείο και υπηρεσία του Facebook.

Το AllThingsFacebook, το οποίο διοργανώνεται σε συνεργασία με την ThinkDigital, θα υποδεχτεί επί σκηνής 5 διακεκριμένα στελέχη από το εξωτερικό, μεταξύ των οποίων την Katarzyna Paliwoda από το Facebook.

Δομή και θεματολογία του συνεδρίου

AllThingsContent From Live Streaming, 360 Videos and VR to Instagram Stories, Chatbots & beyond

AllThingsInspiration Learnings, Debates & Case Studies from the Greek market

AllThingsStrategy How to best Integrate Facebook into your overall Marketing Strategy

AllThingsCommerce Best Practices & the latest Updates in Social Commerce & Performance Marketing

Το AllThingsFacebook απευθύνεται σε:

  • CXOs
  • Brand Managers
  • Agency Executives
  • Social Media Managers & Strategists
  • Ecommerce Professionals
  • Publishers
  • PR Specialists
  • Media Specialists
  • Entrepreneurs

Σχετικά άρθρα

Διεθνείς ομιλητές

Polle de Maagt Κορυφαία brands, όπως οι KLM, Starbucks, IKEA & Heineken, συμβουλεύονται τον Polle σε θέματα Digital Innovation και σε ό,τι αφορά τη Social Media στρατηγική τους. Καταξιωμένος ομιλητής ο ίδιος, πάντοτε επιδιώκει μέσα από τις παρουσιάσεις του να εκπαιδεύει τα brands "to be less about ads and more about acts."
Lukas Maixner Ως Συνιδρυτής της Socialbakers, ο Lukas γνωρίζει πολύ καλά τι πρέπει να κάνουν τα brands για να αξιοποιήσουν τα Social Media και να αναπτύξουν μια κερδοφόρα στρατηγική που θα οδηγήσει σε εντυπωσιακά αποτελέσματα.
Jeanette Okwu Η Jeanette ασκεί καθήκοντα Global Business Director Digital & Social στην Spark44, ένα καινοτόμο διαφημιστικό agency το οποίο εξειδικεύεται στα luxury brands και την αγορά της αυτοκινητοβιομηχανίας. Στόχος της είναι να αναπτύσσει στρατηγικές που προσφέρουν αξία στον καταναλωτή και τον ανταμείβουν για το χρόνο του. Να δημιουργεί εμπειρίες, τις οποίες ο κόσμος δεν αποφεύγει αλλά αντιθέτως ανυπομονεί να ζήσει.
Katarzyna Paliwoda Με πολυετή παρουσία στην Procter & Gamble, η Katarzyna ξεχώρισε ως Brand Manager της Gilette στην Κεντρική Ευρώπη, ενώ συνολικά χειρίστηκε περισσότερα από 15 brands σε 9 αγορές. Πλέον, ως Partner CEE στο Facebook, η Katarzyna εστιάζει στο Retail & το FMCG, καλύπτοντας τις στρατηγικές ανάγκες των brands σε 28 χωρές.
Tim Pritchard Ως Head of Social Media του “Global Media Agency of the year”, σύμφωνα με το The Gunn Report, ο Tim εποπτεύει τους λογαριασμούς πελατών όπως οι John Lewis, Renault & Starbucks. Παράλληλα, συμβάλλει ως σύμβουλος του IAB UK στην εκπαίδευση της αγοράς γύρω από το Content & το Native.